Lørdagens kamp for Skedsmo satte fokus på Gabriel Berbu Engebretsen som døde av kreft i fjor. Bror Elliot hadde en følelsesmessig heftig reise i de 90 minuttene mot Alta.
– Dette betyr mye for meg og min familie. Det å ha en så god stamme rundt meg både i laget og familien er så viktig. Vi sørger når vi må så prøver vi å leve resten.

Og da er slike opplevelser på fotballbanen som denne deilige?
– Slike øyeblikk skal nytes. Det er så deilig. Det er ekstremt deilig, sier Elliot til Lokalfotballen.
Engebretsen har nå åtte mål på åtte kamper for Skedsmo som flyr høyt om dagen
– Nå syns jeg vi er et topplag, og slik skal det være. Vi har god kontroll og ligger fint. Er disiplinerte og en god match som er vel fullført, sier Elliot.
Les mer om kampen i en egen sak.

1 comment
[…] LES OGSÅ: -Det betyr mye for meg […]